| 
                                                        جنسیت
                                                     | 
                                                    
                                                        
                                                     | 
                                                                                            
                                                                                    
                                                                                                    | 
                                                        سن
                                                     | 
                                                    
                                                        
                                                     | 
                                                                                            
                                                                                    
                                                                                                    | 
                                                        تحصیلات
                                                     | 
                                                    
                                                        
                                                     | 
                                                                                            
                                                                                    
                                                                                                    | 
                                                        شغل
                                                     | 
                                                    
                                                        
                                                     | 
                                                                                            
                                                                                    
                                                                                                    | 
                                                        خدمات دریافت شده
                                                     | 
                                                    
                                                        
                                                     | 
                                                                                            
                                                                                    
                                                                                                    | 
                                                        دفعات مراجعه
                                                     | 
                                                    
                                                        
                                                     | 
                                                                                            
                                                                                    
                                                                                                    | 
                                                        کد پیگیری
                                                     | 
                                                    
                                                        
                                                     | 
                                                                                            
                                                                                    
                                                                                                    | 
                                                        نحوه اطلاع رسانی درباره مراحل انجام کار
                                                     | 
                                                    
                                                        
                                                     | 
                                                                                            
                                                                                    
                                                                                                    | 
                                                        نحوه اطلاع رسانی درباره مدارک مورد نیاز برای ارائه خدمت
                                                     | 
                                                    
                                                        
                                                     | 
                                                                                            
                                                                                    
                                                                                                    | 
                                                        انجام کار بر اساس ضوابط اداری و عدم دخالت قضاوت های شخصی
                                                     | 
                                                    
                                                        
                                                     | 
                                                                                            
                                                                                    
                                                                                                    | 
                                                        نحوه رفتار و راهنمایی و پاسخگویی مسئول مربوطه
                                                     | 
                                                    
                                                        
                                                     | 
                                                                                            
                                                                                    
                                                                                                    | 
                                                        امکانات رفاهی و فضای ارائه خدمت
                                                     | 
                                                    
                                                        
                                                     | 
                                                                                            
                                                                                    
                                                                                                    | 
                                                        به موقع بودن و شفاف بودن رسیدگی به شکایات، نظرات و پیشنهادهای شما
                                                     | 
                                                    
                                                        
                                                     | 
                                                                                            
                                                                                    
                                                                                                    | 
                                                        راهنمایی و پاسخگویی کارکنان به مراجعین و پیگیری وضعیت درخواست ها
                                                     | 
                                                    
                                                        
                                                     | 
                                                                                            
                                                                                    
                                                                                                    | 
                                                        دقت کارمند در انجام کار به گونه ای که نیاز به دوباره کاری نباشد
                                                     | 
                                                    
                                                        
                                                     | 
                                                                                            
                                                                                    
                                                                                                    | 
                                                        تعداد دفعات مراجعه به سازمان برای دریافت خدمت
                                                     | 
                                                    
                                                        
                                                     | 
                                                                                            
                                                                                    
                                                                                                    | 
                                                        تعهد و پایبندی به زمان ارائه خدمت در فرم "رسید خدمت"
                                                     | 
                                                    
                                                        
                                                     | 
                                                                                            
                                                                                    
                                                                                                    | 
                                                        میزان مراجعه به قسمت ها و بخش های مختلف برای دریافت خدمت
                                                     | 
                                                    
                                                        
                                                     | 
                                                                                            
                                                                                    
                                                                                                    | 
                                                        نظم، ترتیب و سهولت دسترسی به افراد و امکانات برای دریافت خدمت
                                                     | 
                                                    
                                                        
                                                     | 
                                                                                            
                                                                                    
                                                                                                    | 
                                                        دریافت یکباره مدارک و اطلاعات به صورت الکترونیکی یا حضوری در هنگام مراجعه
                                                     | 
                                                    
                                                        
                                                     | 
                                                                                            
                                                                                    
                                                                                                    | 
                                                        ارائه اطلاعات تکراری (کپی شناسنامه، کارت ملی، ارائه چند باره اطلاعات) به واحدهای مختلف
                                                     | 
                                                    
                                                        
                                                     | 
                                                                                            
                                                                                    
                                                                                                    | 
                                                        احساس نیاز به سفارش و توصیه برای دریافت خدمت
                                                     | 
                                                    
                                                        
                                                     | 
                                                                                            
                                                                                    
                                                                                                    | 
                                                        احساس رضایت از کل خدمت دریافت شده
                                                     | 
                                                    
                                                        
                                                     | 
                                                                                            
                                                                                
                                            | 
                                                کد امنیتی *
                                             | 
                                            
                                                 
                                                
                                             |