اقدامات انجام شده در راستای کاهش پیک توسط امور برق همدان یک
به گزارش روابط عمومی امور برق همدان یک – مدیر این امور گفت : طي بازديد هاي انجام شده از ادارات و بررسي مصارف آنها در ساعات غير اداري در بازه زمانی 15 خرداد ماه لغایت 10 تیر ماه سالجاری ، با توجه بهليست ارائه شده از سوي معاونت مشتركين ستاد شرکت توزیع نیروی برق استان همدان ، بازديد 125 اداره از ابتداي شروع طرح هاي پاسخگويي بار - ارسال 99 اخطار جهت اداراتي كه در ساعات غير اداري كاهش مصرف نداشته اند و يا از مولد استفاده ننموده اند و قطع برق 20 اداره و بانك از ابتداي تيرماه صورت پذیرفت .
و همچنین ایشان اشاره کرد : بازدید های تجاری در بازه زمانی فوق الذکر با 2776 مورد بازدید ، 174 اخطار شفاهی و 40 اخطار به صورت کتبی بانجام رسید .
وی بیان کرد از این اقدامات صورت گرفته نیز می توان :به حضور در نماز جمعه و برقراری میز خدمت و توزیع 1050 بروشور خانگی در مجموع در بخش خواهران و برادران و همچنین آموزش مدیریت مصرف برق جهت بانوان اشاره کرد .
این مقام مسئول نیز در پایان خاطر نشان شد : ثبت نام مشترکین در طرح های پاسخگویی بارکه مشتمل بر کشاورزی : 3-ب و 3-ج:60 مشترک ، صنعتی: 117مشترک ، اداری:226 مشترک ، CNG:3مشترک و تجاری: 135مشترک صورت گرفت و نیز آنالیز مصارف مشترکین به صورت هفتگی و مراجعه به محل و بازدید و ارسال اخطار بانجام می رسد .